Nybakad eCommerce Manager

Idag tar jag examen från eCommerce Manager-programmet på yrkeshögskolan Hyper Island!
Jag tillsammans med mina 33 fantastiska klasskamrater är nu utexaminerade och redo för världen!


Detta år har varit så underbart och bra, jag har träffat och lärt känna så himla bra, häftiga och inspirerande människor och lärt mig så mycket om andra och mig själv, och en heldel ecommerce-relaterat, såklart!

Jag är otroligt ledsen att jag inte kunde vara i Stockholm nu under examensveckan, men jag har försökt att följa
er så mycket som möjligt via livesändningarna!

Tack för det här året! Nu tar vi världen med storm!


Ingen klass är som min klass <3 Pure love.


Elsa
Kommentarer
Postat av: Emil

GRATTIS SYRRAN! Hoppas du firar ordentligt! Emma och Ossian hälsar!

2011-05-20 @ 22:10:47
Postat av: Karin

Jättegrattis till examen! Strong att klara det fast det blev som det blev med praktiken! Kram från oss tre i Norrby

2011-05-21 @ 08:39:20
Postat av: cheap coach bags

stat av: Malin & Elise



du kanske är det snart igen :)



är bara bra med oss, h

2011-08-12 @ 19:12:39
URL: http://www.salecoachbags.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0